poniedziałek, 25 czerwca 2012

Superbia :D



W grze robisz własną lalkę i wypełniasz misje by osiągać levele. Możesz ubierać się i czesać jak gwiazdy seriali disney. Walutą gry jest złoto, za nie kupujesz ubrania,buty,fryzury i naklejki,plakaty. Misje są proste ale niektóre mogą sprawić problemy. Złoto można zarobić w lodziarni za lody. :D

To jest Max i Ela twoi przewodnicy po grze. Dają ci misje za które otrzymujesz nagrodę. Jeśli masz problem  z misją napisz na chacie a ja spróbuje ci na nie szybko odpowiedzieć :) Mój kod społecznościowy to 994Lód801 a jeśli nie wchodzi to 994Lod801 Zaproś lub nie :d

2 komentarze:

  1. 568Smok021 Jestem Wiktoria, również zachęcam do dodawania mnie do grona znajomych, chętnie będę cię odwiedzać i dawać prezenty. Liczę również na wzajemność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej jestem 162Słońce260 zachęcam do dodawania mnie do grona znajomych chętnie będę cię odwiedzać i dawać prezenty zaprazam i licze na wzajemność :D

    OdpowiedzUsuń